Ensest sex Hikayeleri

Gurup Sex Hikayeleri
Gurup Sex Hikayeleri

ensest sex hikayeleri Merhabalar seks okuyucular, ben Kamil 22 yaşındayım bu olay 4 sene evvela oldu 18 yaşındayken. Halam 36 yaşında bekar biri açıkçası erkeklere falan çok fazla düşkün eminim ki sikiş aşırı yapıyordu. Bende onu hayal ederek 31 çekiyordum sürekli.

ensest sex hikayeleri

Neyse bi gün memlekete gittik. Kendi kendime Kamil fırsat bu yaparsan yaparsın bişeler dedim. Sanırım halam iç sesimi duydu. Halam alkol kullanır bende kullanırım dedi ki bana, Kamil akşam biz seninle balkonda yatalım. Tamam dedim. nedeni ise balkondaki yatak tek benlik ister istemez kıymet diye düşünüyorum.

Tabi akşamı bekleyene kadar ben kuduruyorum. Neyse akşam oldu halam bakkaldan 2 bira almış geldi. Gel dedi keyif birası içelim yatalım sonrada tamam hala dedim başladık içmeye. Akşam oldu biz yattık. Tabi ben bi 2 saat uyumadım. Her neyse sonra ensest sex hikayeleri doğrultup göte değdirdim. Uyanmadıkça daha sert değdirdim ve daha da şiddetlendirdim. Baktım hiç kımıldamıyor. Memelerine daldırdım elimi resmen sütyeni yukarıya atmış elliyorum. fakat hiç ruhu duymuyor. Sonra sürtmenin etkisiyke boşaldım ve uyudum. Sabah denize gitmek için kalktık. Halam geldi denizdeyken bana ulusal oldun mt. lan dedi.

Ben olmuştum ama belki ben seni milli yapayım der diye. Olmadım hala dedim. göze çarpan belli dedi dün gece biraz daha boşalmasan içeri giricektin dedi. O an kıpkırmızı oldum. Uyanıkmış ve hiçbir şey dememiş. Onu farkettiğimden haberi yoktu.

Kapıyı açtım ve elimle sus işareti yaparak içeri aldım kulağına sıra sende dedim.pijamasını çıkarttım ne büyük yarrağı varmış babamın o zaman gördüm koltuğa oturdum ve onları izlemeye başladım karımın inlemeleri kalın yarrağı yedikçe dahada artmıştı ama artık zıvanadan çıkmıştık babam karımı sikerken bende aralarına katılmak istedim ama farkettirmeden bunu yapmalıydım ona götüne patlıcan sokucam çok bağırma dedim.yan çevirdik arkasına geçtim o an hissetti ikimizinde siktiğinide saklayamadık çünkü vücutlaımızda birbirine değiyordu önden babam arkadan ben bir girip bir çıkıyorduk zevkten bayıltıcaktık karıyı.

ensest sex hikayeleri

Babamda arkasına geçtiğinde ben amından sikiyordum ağzına veriyorduk sırayla inlemeleri her tarafta yankılanıyordu karımın o gün bugün karım beni tek başına istemiyor babam devrede olmadığı zamanlar elimde bir patlıcan her iki tarafınada aynı anda sokmamı istiyor bende sokuyorum büyük bir zevkle.sizlerle paylaşmak istedim. ensest sex hikayeleri

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*